Siirt Valisi Ahmet Aydın, ülke olarak sağlık alanında gerçekleştirilen atılımdan Siirt'in büyük ölçüde yararlandığını söyledi.
Aydın, kentteki kamu ve özel hastanelerin doğum servislerini ziyaret ederek, yetkililerden bilgi aldı.
Yeni doğum yapan hastaları kutlayan Aydın, bebeklere giysi ve altın hediye etti.
Aydın, Siirt'te sağlık alanında son yıllarda büyük bir atılım gerçekleştiğini ifade ederek, "Ülke olarak sağlık alanında gerçekleştirilen atılımdan Siirt büyük ölçüde yararlandı. 10 yıl öncesine kadar ilimizdeki doktor sayısı neredeyse parmakla gösterilecek kadarken bugün, çoğunluğu uzman olmak üzere yaklaşık 300 doktorumuz görev yapıyor. Artık vatandaşlarımız çok önemli sağlık sorunları dışında, il dışına gitmek zorunda kalmıyor. Vatandaşlarımız kendi memleketlerinde tedavi olabiliyorlar" dedi.
Muhabir: Ayhan Mergen-Zekeriye Güneş/ Sema Kaplan
Yayıncı: İrfan Cemiloğlu - SİİRT
Son Dakika › Yerel › Siirt Valisi Aydın'dan Bebeklere Altın - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.