Siverek'te Taziye ve Aşevi İnşaatı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siverek'te Taziye ve Aşevi İnşaatı

02.07.2012 19:25

Belediye Başkanvekili Mustafa Hivi Abikoğlu, belediye tarafından yaptırılan taziye ve AŞ evinin yıl sonuna kadar tamamlanacağı bildirdi.

Belediye Başkanvekili Mustafa Hivi Abikoğlu, belediye tarafından yaptırılan taziye ve AŞ evinin yıl sonuna kadar tamamlanacağı bildirdi.

Abikoğlu, Şirinkuyu Mahallesi'nde 7 bin metrekare alan üzerinde inşaatı devam eden taziye ve aşevinde incelemelerde bulundu.

İnşaatın tamamlanmasının ardından ilçenin en büyük taziye ve AŞ evinin yapılacağını aktaran Abikoğlu, şunları kaydetti:

"Şirinkuyu Mahallesi sakinlerinin talebi üzerine, buraya modern bir AŞ evi ve taziye evinin yapımına başladık. Çalışmalarımız hızlı bir şekilde sürüyor. Yaklaşık bin metrekarelik alan taziye ve aşevi olarak hizmet verecek. Diğer kısımlar ise yeşil alan olarak değerlendirilecek. Buradaki çalışmalarımızı yıl sonuna kadar tamamlamayı hedefliyoruz."

Muhabir: Şükrü Dolaş/ Eşber Ayaydın

Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Siverek'te Taziye ve Aşevi İnşaatı - Son Dakika


Advertisement