Bursa'nın Orhangazi ilçesinde belediye tarafından sokaklara hayvanlar için suluklar konuldu.
Orhangazi Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçe merkezinde 4 ayrı noktaya sokak hayvanları için suluklar koydu. Temiz görüntüsü ile sokak hayvanlarının su içebilecekleri suluklar park ve bahçelerde yapılacak yeni düzenlemelerin ardından farklı bölgelere de yerleştirilecek. Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, sokak hayvanlarının yaşama haklarını korumak için mücadele ettiklerini belirterek, "Vatandaşlarımızın da ilçe genelinde hazırladığımız yemlikler ve suluklara sahip çıkmalarını istiyoruz. Belediye olarak yerleştirdiğimiz sulukların sayısını artıracağız" dedi.
Öte yandan Orhangazi Belediyesi'nin Açıkhava Tiyatrosu Bölgesindeki bir alanA kurduğu kedi evindeki bir kedi 4 yavru dünyaya getirdi. - BURSA
Son Dakika › Yerel › Sokak Hayvanları İçin Suluk - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.