Soma'da Konutlar Termik Santralin Suyu ile Isınmaya Başlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Soma'da Konutlar Termik Santralin Suyu ile Isınmaya Başlandı

Soma\'da Konutlar Termik Santralin Suyu ile Isınmaya Başlandı
27.11.2013 18:53

Soma Belediye Başkanı Hasar Ergene, ilçede konutların termik santralin sıcak suyu ile ısıtılmamasıyla ilgili test uygulamasına başlandığını söyledi.

Soma Belediye Başkanı Hasar Ergene, ilçede konutların termik santralin sıcak suyu ile ısıtılmamasıyla ilgili test uygulamasına başlandığını söyledi.

Ergene, gazetecilere yaptığı açıklamada Soma Termik Santrali'ndeki sıcak suyun şehir ısıtmasında kullanılması projesinde son aşamaya geldiklerini, testlere başlandığını söyledi.

İlk etapta Soma Belediye Binası, ELİ Müessese Müdürlüğü Binası ve Çınar Kooperatifi'ndeki 42 konutta uygulamanın denendiğini anlatan Ergene, şunları söyledi:

"Dün itibariyle test muslukları açarak santraldeki sıcak su ile ısınmaya başladık. Test aşamasından sonra uygulamayı yayacağız. Bu sene 2 bin, önümüzdeki yıl ise 8 bin 100 konutu ısıtmayı hedefliyoruz." - Manisa

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Soma'da Konutlar Termik Santralin Suyu ile Isınmaya Başlandı - Son Dakika


Advertisement