Sözlü: "İş Yerinin Verimini Çalışanların Mutluluğu Artırır" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sözlü: "İş Yerinin Verimini Çalışanların Mutluluğu Artırır"

Sözlü: "İş Yerinin Verimini Çalışanların Mutluluğu Artırır"
12.05.2014 12:10

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, Yüreğir Ekmek Fabrikası yöneticileri ve personeliyle yemekte bir araya geldi.

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Hüseyin Sözlü, Yüreğir Ekmek Fabrikası yöneticileri ve personeliyle yemekte bir araya geldi.

Fabrika bahçesinde yenen yemekte çalışanlara hitap eden Hüseyin Sözlü, "40 gündür görevdeyiz ve verimli çalışmalarımızı bundan sonra hayata geçireceğiz. Emek fabrikalarımızın verimliliğini artıracağız. Çalışanların huzuru ve mutluluğunun verimi artıran önemli etkenlerden olduğunu biliyoruz. Beraber hayırlı, güzel işler yapacağız. Üzerimizde halkımızın sorumluluğu var. Bizler dava, yol, mesai arkadaşlarıyız" dedi. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sözlü: 'İş Yerinin Verimini Çalışanların Mutluluğu Artırır' - Son Dakika


Advertisement