Suşehri Gıda Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğüne ait bahçede çıkan yangında bazı ağaçlar yandı.
Alınan bilgiye göre, Kemalpaşa Mahallesinde Gıda Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğüne ait binanın yan tarafında meyve ve kavak ağaçlarından oluşan bahçede, akşam saatlerinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
İtfaiye ekipleri, ilçenin her tarafından görülen yangını kısa sürede söndürdü.
Yangında, bazı meyve ve kavak ağaçlarının zarar gördüğü öğrenildi.
- SİVAS
Son Dakika › Yerel › Suşehri Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü Bahçesinde Yangın - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.