Taşlıçay Belediye Başkanı İsmail Taşdemir, belediyenin hizmetinde kullanılmak üzere 4 yeni araç aldıklarını açıkladı.
Taşdemir, yaptığı açıklamada, çalışmalarının aksatılmadan devam ettiğini belirtti.
Taşdemir, "Belediyemizin eksiklerinden olan et taşıma, yol süpürme, itfaiye arazöz araçları ile traktör aldık. Kısa sürede araç filomuzda eksik olan araçları da alıp belediyenin araç filosunu güçlendireceğiz" ifadelerini kullandı.
Son Dakika › Yerel › Taşlıçay Belediyesi 4 Yeni Araç Satın Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.