Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci, Türkiye Golf Yıldızlar Şampiyonasında birincilik almanın mutluluğunu yaşadıklarını bildirdi.
Dereci, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Ardahanlı Muhammet Süha Karakaş'ın şampiyonanın B kategorisinde birincilik aldığını söyledi.
Bu nedenle mutlu olduklarını ifade eden Dereci, "14 Eylül'de İstanbul'da yapılan Türkiye Golf Yıldızlar Şampiyonası'nda ikinci final müsabakalarında ilimiz sporcularından Muhammet Süha Karakaş erkekler B kategorisinde 35 sporcu arasında Türkiye birincisi olmuştur. Yine aynı kategoride Ahmet Bulutlar da beşinci olmuştur" dedi. - Ardahan
Son Dakika › Yerel › Türkiye Golf Yıldızlar Şampiyonası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.