Ulaş İlçe Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü ve Ulaş İlkokul/Ortaokul işbirliğiyle ilçede yöresel yemekler sergisi açıldı.
Belediye ek binasındaki serginin açılışını Ulaş Kaymakamı Ali Altınkaynak, yaptı. Altınkaynak, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilçenin gelenek ve göreneklerini yaşatmak istediklerini söyledi.
Sergide unutulmaya yüz tutmuş yemeklerin yer aldığını ifade eden Altınkaynak, "Sergide, çorbalar, ana yemekler, hamur işi tatlılardan oluşan 48 çeşit yer alıyor" dedi.
Altınkaynak, yemek tanıtımlarını senede bir gün yapmak istediklerini, katılımın artmasını hedeflediklerini kaydetti.
Sergiye, Ulaş Belediye Başkanı İsmail Koçak ile siyasi parti temsilcileri ve vatandaşlar katıldı. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Ulaş'ta Yöresel Yemekler Sergisi Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.