Antalya' da geçen hafta başından itibaren etkili olan sıcak hava etkisini sürdürürken, kentte yaşayanların ve turistlerin tercihi ise Ulupınar oldu.
Hava sıcaklığının 40 dereceye ulaştığı Antalya'da sahilde bunalanlar, Ulupınar'da serinlemeyi tercih etti. Yerli ve yabancı turistlerin yanı sıra kentte yaşayanların da serinlemek için tercih ettiği Ulupınar Şelale Restoran'ın sahibi Doğan Akkelle, " Antalya'nın sıcağından kaçmak isteyen lezzetin ve doğanın buluştuğu Ulupınar'a gelsin. Cennetten bir köşe Ulupınar, sıcaktan kavrulan yerli ve yabancı tatilcileri bekliyor" dedi. - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Ulupınar Sıcaktan Bunalanların Tercihi Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.