Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (BESYO) öğrencilerine, "bisiklet kullanma" eğitimi verildi.
Üniversite öğrencileri, İzmit Belediyesince Yahya Kaptan Mahallesi'nde açılan Bisiklet Eğitim Tesisleri'nde teorik ve uygulamalı bisiklet kullanma eğitimi aldı.
BESYO Öğretim Görevlisi Yüksel Abdikoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan'ın "Bisiklet Kenti İzmit" Projesi'ni desteklediklerini belirterek, "Bisiklet kullanmak hem sağlık açısından, hem de ekonomik bakımdan çok önemli. İmkanı olan herkes bisiklete binsin" dedi. - Kocaeli
Son Dakika › Yerel › Üniversite Öğrencilerine 'Bisiklet Kullanma' Eğitimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.