
Uşak Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sait Çelik, üniversitenin bulunduğu noktadan daha ileriye gitmesinde atılması gereken adımları tespit ederken öğrenci ve akademisyenlerin fikirlerini önemsediklerini söyledi.
Mart ayı içerisinde başlattığı; 'Rektör, Öğrenci ve Personel Buluşması' toplantılarına devam eden Prof. Dr. Sait Çelik, bu hafta İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Mühendislik Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Sağlık Yüksekokulu ve Uşak Meslek Yüksekokulu öğretim üyeleri ile bir araya geldi. Akademisyenler ve öğrencilerle yaptığı toplantıda üniversitenin sorunlarını, projeleri ve üniversitenin geleceği ile ilgili düşüncülerini paylaşan Sait Çelik, "Bu toplantıların temel amacı iletişimi sağlamaktır. Akademisyenlerimiz ve öğrencilerimizle olan iletişimimizi sıcak tutarak onların fikirlerini alıyoruz. Üniversiteyi birlikte hareket ederek ileriye götüreceğimize inanıyorum. Uşak Üniversitesi öğrencisine, akademisyenine önem veren bulunduğu şehre faydalı olan bir kurum olsun istiyoruz. Şehrimizin taleplerine uygun yeni bölümler açıyoruz. Akademisyenlerimiz ve öğrencilerimiz rektörle doğrudan iletişime geçsin, sorunlarını ve önerilerini birinci elden iletsin istiyoruz. Bu düşüncemizin bize yarar sağlayacağını umut ediyorum" dedi. - UŞAK
Son Dakika › Yerel › Uşak Üniversitesi'nde 'Rektör Öğrenci Buluşması' Toplantıları Devam Ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.