Uü Öğrencilerine "Genç Girişimcilik Ödülü" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uü Öğrencilerine "Genç Girişimcilik Ödülü"

16.03.2012 16:48

Uludağ Üniversitesi (UÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF) öğrencilerinin hazırladığı "Mısıroma" adlı proje, Girişimcilik Konferansı'nda birinci seçildi.

Uludağ Üniversitesi (UÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF) öğrencilerinin hazırladığı "Mısıroma" adlı proje, Girişimcilik Konferansı'nda birinci seçildi.

Türkiye Genç İşadamları Derneği (TÜGİAD) ile UÜ İİBF İşletme Bölümü işbirliğiyle, girişimciliği özendirmek amacıyla düzenlenen ve bu yıl 4.gerçekleştirilen konferansta yedi proje yarıştı.

Genç girişimciler, işadamları ve öğretim üyelerinin bulunduğu 10 kişilik jüri karşısında heyecanlı anlar yaşadı. İş fikri, istihdam ve sosyal sorumluluk, karlılık, mali tablolar ve sunum kriterlerini dikkate alarak projeleri değerlendiren jüri, "UNIPEP Pepino", ve "Mısıroma" adlı projeleri finale seçti.

Değerlendirmelerin sonunda, işadamı İsmail Işık'ın başkanlığında yürütülen

"Mısıroma" projesini hazırlayan ekip birinci seçildi.

İşadamı Onur Parseker başkanlığında çalışan ekip ise, "UNIPEP Pepino" projesi ile ikinci oldu.

Öğrenciler ödülünü, UÜ Rektörü Prof. Dr. Kamil Dilek'ten aldı.

- BURSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Uü Öğrencilerine 'Genç Girişimcilik Ödülü' - Son Dakika


Advertisement