Uysal, Antrenörlerle Biraraya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uysal, Antrenörlerle Biraraya Geldi

Uysal, Antrenörlerle Biraraya Geldi
04.10.2015 10:39

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, 10 Ekim’de başlayacak olan Sonbahar Spor Okulu ve Sabah sporu çalışmalarında görev yapacak olan antrenörlerle buluştu.

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, 10 Ekim'de başlayacak olan Sonbahar Spor Okulu ve Sabah sporu çalışmalarında görev yapacak olan antrenörlerle buluştu.

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, 10 Ekim'de başlayacak olan Sonbahar Spor Okulu ve Sabah sporu çalışmalarında görev yapacak olan antrenörlerle Astur Spor Kompleksi'nde biraraya geldi. Antrenörlerle saha içinde toplantı yapan Başkan Ümit Uysal, spor okullarında ve sabah sporlarında yapılan başarılı çalışmalardan dolayı antrenörlere memnuniyetini ifade ederek, teşekkür etti.

KİTLELERİN SPOR YAPMASI ÖNEMLİ

Muratpaşa'da spora ve sanata büyük önem verdiklerini söyleyen Başkan Ümit Uysal, "Vatandaşlarımızın ve gençlerimizin spor yapmasını istiyoruz. Sabah sporunda yetişkinlerimiz sporlarını yapıyorlar. Gençlerimizde spor okullarımızda sporlarını yapacaklar. Kitlelerin spor yapması oldukça önemli. Beden ve ruh sağlığı açısından tüm vatandaşlarımızın spor yapmasını istiyoruz" diye konuştu. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Uysal, Antrenörlerle Biraraya Geldi - Son Dakika


Advertisement