Uyuşturucu Kullanan Kişiler Jandarma Tarafından Yakalandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uyuşturucu Kullanan Kişiler Jandarma Tarafından Yakalandı

Uyuşturucu Kullanan Kişiler Jandarma Tarafından Yakalandı
10.04.2017 16:56

Adıyaman il Jandarma Komutanlığı ekipleri Karadağ Ormanı içerisinde uyuşturucu kullanan 2 kişiyi yakaladı.

Adıyaman il Jandarma Komutanlığı ekipleri Karadağ Ormanı içerisinde uyuşturucu kullanan 2 kişiyi yakaladı.

Edinilen bilgiye göre, jandarma ekiplerinin uyuşturucu madde ile mücadele kapsamında yaptığı devriye görevi esnasında Karadağ Kent Ormanı içerisinde 2 şüpheli şahsın görülmesi üzerine şahısların üzerinde arama yapıldı. Şahısların üzerinden 10 gram kubar esrar maddesi ele geçirildi. Uyuşturucu kullandıkları tespit edilen şahıslar ifadeleri alındıktan sonra serbest bırakıldı. - ADIYAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Uyuşturucu Kullanan Kişiler Jandarma Tarafından Yakalandı - Son Dakika


Advertisement