Sakarya Valisi Mustafa Büyük basında sansürün kaldırılışının 104'üncü yıldönümü nedeniyle yayımladığı yazılı basın açıklamasında basın mensuplarının basın bayramını kutladı.
Basında sansürün kaldırıldığı gün olan 24 Temmuz'da kutlanan Gazeteciler ve Basın Bayramını kutlayan Vali Büyük, yayımladığı yazılı mesajında şu ifadeleri kullandı: "Bilginin elde edilmesi, topluma ulaştırılmasında doğru ve tarafsız yayıncılık anlayışını ilke edinen ve ilimizde kamuoyunu bilgilendirme görevini başarıyla yerine getiren, yazılı, görsel ve işitsel basınımızın bütün çalışanlarına sevgi ve selamlarımı sunar, başarılarını devamını dilerim." - SAKARYA
Son Dakika › Yerel › Vali Büyük'ten Basın Bayramı Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.