Kırıkkale Valisi Ali Kolat, Kızılay Kan Merkezi'ni ziyaret etti. Kan bağışında bulundu.
Kolat, merkezde yaptığı açıklamada, Kızılay'ın kan bağışı konusunda büyük çaba ve gayret sarf ettiğini belirterek, yaşanan afetlerde, büyük sıkıntılarda Kızılay'ın hatırlandığını kaydetti.
Kızılay'a her türlü desteğin verilmesi gerektiğini ifade eden Vali Kolat, kan bağışının önemli olduğunu ve bu konuda kent halkının daha duyarlı olması gerektiğini bildirdi.
Konuşmaların ardından Vali Kolat, kan bağışında bulundu. Etkinliği takip eden basın mensuplarından ve koruma polislerinden kan bağışı için söz aldı.
Etkinliğe, Sağlık İl Müdürü Dr. Fatma Sönmez de katıldı.
Yayıncı: Emrah Yaşar - KIRIKKALE
Son Dakika › Yerel › Valisi Kolat, Kan Bağışında Bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.