Şanlıurfa 1. Amatör Lig'de mücadele eden Viranşehir Belediyespor, evinde karşılaştığı Güvenspor'u 2-1 yendi.
İlçe stadında oynanan maçta seyircisinin de desteğini arkasına alarak iyi başlayan ev sahibi Viranşehir takımı, 16. dakikada kazanılan serbest vuruşta Mehmet'in golüyle 1-0 öne geçti. İlk yarının son dakikasında Mehmet kendisinin ve takımının ikinci golünü atarak durumu 2-0 yapmayı başardı.
İkinci yarıya daha atak başlayan ve tehlikeli ataklar geliştiren misafir takım Güvenspor, aradığı golü 76. dakikada İbrahim'in ayağından buldu ve durumu 2-1 yaptı.
Maçın kalan dakikalarında başka gol olmayınca Viranşehir Belediyespor rakibini 2-1 yenerek liderliğini sürdürdü.
Viranşehir Belediyespor 2. Başkanı Hüsnü Durmaz, maçta kendilerini destekleyen taraftarlarını ve gayretlerinden dolayı tüm futbolcularını tebrik etti.
Muhabir: Reşit Dağ/ Müslüm Etgü
Yayıncı: Sevil Çelik - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Viranşehir Belediyespor Evinde Galip Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.