Yokuşdibi Belde Belediye Başkanı Yener Kaya,
"Turizmde önemli bir cazibe merkezi olma yolunda ilerliyoruz" dedi.
Kaya, yaptığı açıklamada, bu yıl yedincisi düzenlenen Amatör Kar Festivali'nin amacına ulaştığını söyledi.
Festivale yoğun bir katılım olduğun ifade eden Kaya, "Beldemizi en iyi şekilde tanıtmak, gelenek ve göreneklerimizi yaşatmak, gelecek nesillere tarihi ve kültürel açıdan bozulmamış, kalkınmış gelişmiş bir belde bırakmak için gerçekleştirdiğimiz festival amacına ulaşıyor. Geçtiğimiz yıl içinde 10 bin kişinin katıldığı festivale bu yıl 15 bin kişinin katıldı. Festivalimize katılan ve emeği geçen, bakanlar, milletvekilleri, daire amirleri ve jandarmaya sonsuz teşekkür ediyorum" dedi.
- ORDU
Son Dakika › Yerel › Yokuşdibi Belde Belediye Başkanı Kaya: 'Turizmde Önemli Bir Cazibe Merkezi Olma Yolunda İlerliyoruz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.