Yokuşdibi Belde Belediye Başkanı Kaya: "Turizmde Önemli Bir Cazibe Merkezi Olma Yolunda İlerliyoruz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yokuşdibi Belde Belediye Başkanı Kaya: "Turizmde Önemli Bir Cazibe Merkezi Olma Yolunda İlerliyoruz"

03.02.2012 17:40

"Turizmde önemli bir cazibe merkezi olma yolunda ilerliyoruz" dedi.

Yokuşdibi Belde Belediye Başkanı Yener Kaya,

"Turizmde önemli bir cazibe merkezi olma yolunda ilerliyoruz" dedi.

Kaya, yaptığı açıklamada, bu yıl yedincisi düzenlenen Amatör Kar Festivali'nin amacına ulaştığını söyledi.

Festivale yoğun bir katılım olduğun ifade eden Kaya, "Beldemizi en iyi şekilde tanıtmak, gelenek ve göreneklerimizi yaşatmak, gelecek nesillere tarihi ve kültürel açıdan bozulmamış, kalkınmış gelişmiş bir belde bırakmak için gerçekleştirdiğimiz festival amacına ulaşıyor. Geçtiğimiz yıl içinde 10 bin kişinin katıldığı festivale bu yıl 15 bin kişinin katıldı. Festivalimize katılan ve emeği geçen, bakanlar, milletvekilleri, daire amirleri ve jandarmaya sonsuz teşekkür ediyorum" dedi.

- ORDU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yokuşdibi Belde Belediye Başkanı Kaya: 'Turizmde Önemli Bir Cazibe Merkezi Olma Yolunda İlerliyoruz' - Son Dakika


Advertisement