Bakan Soylu açıkladı: "İstanbul'da 386 kilogram uyuşturucu ele geçirildi" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Soylu açıkladı: "İstanbul'da 386 kilogram uyuşturucu ele geçirildi"

Bakan Soylu açıkladı: "İstanbul\'da 386 kilogram uyuşturucu ele geçirildi"
18.05.2023 13:38  Güncelleme: 13:47

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul'da 17 Mayıs'ta yapılan operasyonlarda toplam 386 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildiğini, 150 kişinin gözaltına alındığını açıkladı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul'da 17 Mayıs'ta yapılan operasyonlarda toplam 386 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildiğini, 150 kişinin gözaltına alındığını açıkladı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Kökünü Kurutana Kadar Mücadeleye Devam. İstanbul Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce, Başakşehir, Beylikdüzü ve Silivri ilçeleri başta olmak üzere ilçelerde 17 Mayıs'ta yapılan operasyonlarda toplam, 386 kilo uyuşturucu madde yakalandı. 150 kişi gözaltında. İstanbul Emniyetimize ve kahraman polislerimize tebrikler" ifadelerine yer verdi. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Bakan Soylu açıkladı: 'İstanbul'da 386 kilogram uyuşturucu ele geçirildi' - Son Dakika


Advertisement