Bingöl'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bingöl'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü

13.02.2019 12:28

Bingöl'de banyodaki közden çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın hayatını kaybetti.

Bingöl'de banyodaki közden çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın hayatını kaybetti.

Olay, Karlıova ilçesine bağlı Suçatı köyünde müstakil bir evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, banyonun soğuk olması nedeniyle, ısıtmak için sobadan köz koyup banyoya giren Fatma Tektaş (53), çıkan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Bayılıp yere düşen Tektaş'ı eşi buldu. Ambulansla ilçe devlet hastanesine kaldırılan Tektaş hayatını kaybetti.

Tektaş'ın cenazesinin kesin ölüm nedenini belirlenmesi için otopsiye gönderildiği bildirildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - BİNGÖL

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Bingöl'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi: 1 Ölü - Son Dakika


Advertisement