Elazığ'da alev alan su tankeri, ekipler tarafından söndürüldü.
Olay, merkez Seyda Molla Bahri Bulvarı'nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halinde su tankeri bir anda alev aldı. Sürücü aracı yol kenarına çekerek itfaiye ekiplerine haber verdi. Ekiplerin müdahalesi ile araçtaki yangın söndürüldü. - ELAZIĞ
Son Dakika › 3.Sayfa › Elazığ'da su tankeri alev aldı, yangın söndürüldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.