Vali Memiş denetim yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Memiş denetim yaptı

Vali Memiş denetim yaptı
15.10.2021 14:13  Güncelleme: 14:17

İçişleri Bakanlığınca yayınlanan "Trafik Güvenliği Eylem Planı" çerçevesinde Erzurum Valisi Okay Memiş, İl Jandarma Komutanı Albay İlker Şimşek, İl Emniyet Müdürü Levent Tuncer ile birlikte şehirlerarası ulaşımın en yoğun olduğu Erzurum-Aşkale karayolunda trafik denetimi yaptı.

İçişleri Bakanlığınca yayınlanan "Trafik Güvenliği Eylem Planı" çerçevesinde Erzurum Valisi Okay Memiş, İl Jandarma Komutanı Albay İlker Şimşek, İl Emniyet Müdürü Levent Tuncer ile birlikte şehirlerarası ulaşımın en yoğun olduğu Erzurum- Aşkale karayolunda trafik denetimi yaptı.

Trafik akışını ve olası sıkıntıları yerinde görmek için denetim yaptıklarını ifade eden Vali Okay Memiş, vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamaya yönelik denetimlerin aralıksız devam edeceğini söyledi. - ERZURUM

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Vali Memiş denetim yaptı - Son Dakika


Advertisement