Kış lastiği kullanmayan 58 araç sürücüsüne ceza - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kış lastiği kullanmayan 58 araç sürücüsüne ceza

Kış lastiği kullanmayan 58 araç sürücüsüne ceza
18.01.2022 16:42  Güncelleme: 16:45

Gaziantep'te polisler yaptıkları trafik denetlemesinde kış lastiği kullanmayan 58 kamyon ve otobüs sürücüsüne cezai işlem uyguladı.

Gaziantep'te polisler yaptıkları trafik denetlemesinde kış lastiği kullanmayan 58 kamyon ve otobüs sürücüsüne cezai işlem uyguladı.

Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, yük ve yolcu taşımacılığı yapan araçlara yönelik denetim gerçekleştirdi. Kamyon ve otobüslerde kış lastiğinin kullanılıp, kullanılmadığını denetleyen ekipler, 1345 aracın lastiğini kontrol etti. Denetimlerde

Kış lastiği kullanmayan 58 araç sürücüsüne cezai işlem uygulandı. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Kış lastiği kullanmayan 58 araç sürücüsüne ceza - Son Dakika


Advertisement