Nevşehir'de faciadan dönüldü: 38 yolcunun bulunduğu otobüs alevlere teslim oldu
NEVŞEHİR - Nevşehir'de içerisinde 38 yolcunun bulunduğu otobüs alev aldı. Yolcular tahliye edilirken, yolcu otobüsünde çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.
Tokat Yıldızı firmasına ait Doğan Dağıstan idaresindeki 60 AAJ 262 plakalı yolcu otobüsü Uçhisar Kasabası'nda henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı yanmaya başladı. Motor kısmından alevlerin çıktığı otobüsteki 38 yolcu tahliye edilirken, ihbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Çıkan yangın kısa süre içerisinde söndürülürken, faciadan dönüldü.
Yangının neyden çıktığı araştırılırken, olayla ilgili soruşturma baslatildi
Son Dakika › 3.Sayfa › Nevşehir'de faciadan dönüldü: 38 yolcunun bulunduğu otobüs alevlere teslim oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.