Bingöl'de bir odunlukta çıkan yangın park halindeki bir araca da sıçrayarak zarar verdi.
Yangın, merkeze bağlı İnalı Mahallesi'nde gece saatlerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bilinmeyen bir nedenden dolayı odun deposunda yangın çıktı.Büyüyen yangın park halindeki bir aracada sıçradı. Mahalle sakinlerinin zamanında müdahalesi ile aracın tamamen yanmasının önüne geçildi. Bu sırada haber verilen itfaiye ekipleri gelerek yangını tamamen söndürdü. - BİNGÖL
Son Dakika › 3. Sayfa › Odunlukta Çıkan Yangın Araca Zarar Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.