Siirt'te 2 köy karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siirt'te 2 köy karantinaya alındı

Siirt\'te 2 köy karantinaya alındı
30.04.2020 21:05

Siirt'in Şirvan ilçesine bağlı 2 köy korona virüs tedbirleri kapsamında karantina altına alındı.

Siirt'in Şirvan ilçesine bağlı 2 köy korona virüs tedbirleri kapsamında karantina altına alındı.

Siirt Valiliğinden yapılan açıklamada, Şirvan ilçesine bağlı Ormanbağı ve Karaca köyü korona virüs salgını nedeniyle pozitif vaka ve temaslı vatandaşların tespit edilmesi nedeniyle 14 gün süreyle karantinaya alındığı belirtildi. Açıklamada, "İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca korona virüs salgınından korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla karantinaya alınması kararlaştırılan 2 köy 14 gün süreyle karantina uygulaması başlanmıştır" denildi. - SİİRT

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Siirt'te 2 köy karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement