Irak'ın Musul kentinde 145 IŞİD militanının yediği iftar yemeğinde en az 45 militanın zehirlenerek öldüğü bildirildi.
Kürt Demokratik Partisi (KDP) Sözcüsü yaptığı açıklamada, iftar yemeğine zehir mi katıldığının ya da gıda zehirlenmesi mi olduğunun henüz belirlenemediğini söyledi. Irak medyası ise, IŞİD militanların ilk defa besin yoluyla zehirlenmediğinin altını çizdi.
2014 Kasım ayında IŞİD kamplarına sızmayı başaran Özgür Suriye Ordusu askerleri, aşçı kılığına girip yemeklere zehir atarak en az 10 militanı öldürmüştü. - MUSUL
Son Dakika › Dünya › 45 Işid Militanı Yedikleri İftar Yemeğinden Zehirlenerek Öldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.