Somali'de terör örgütü Eş-Şebab'a yönelik operasyonda 20 örgüt üyesinin öldürüldüğü bildirildi.
Somali Enformasyon Bakanı Daud Aweis Jama, basına açıklamasında, Aşağı Şabel bölgesinde düzenlenen operasyonda 20 Eş-Şebab üyesinin etkisiz hale getirildiğini belirtti.
Jama, terörü ortadan kaldırmaya yönelik önemli adımlar olarak değerlendirdiği operasyonların devam edeceğini vurguladı.
Somali ordusunun Eş-Şebab'a karşı geçen yıl başlattığı operasyonlarda çok sayıda bölge terörden temizlenmişti.
Son Dakika › Dünya › Somali'de Eş-Şebab operasyonunda 20 örgüt üyesi öldürüldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.