Antalya Siirtliler Derneği Başkanı Dilaver Tanık'ın organize ettiği gezide, Antalya'da yaşayan 15 kişilik bir esnaf grubu Siirt'in çeşitli yerlerini gezerek incelemelerde bulundular. Antalya ve Siirt'i kardeş şehir yapmayı hedeflediklerini açıklayan Dernek başkanı Tanık amacının Siirt'te yapılacak yatırımlar olduğunu ve Siirt'i tanıtmak olduğunu belirtti.
Yaklaşık 15 kişilik bir grup ile Siirt'in tarihi çarşılarını gezerek esnafın durumu hakkında bilgi edindiklerini belirten Dilaver Tanık, "Biz Antalya'da şehrimizi çok güzel bir şekilde temsil ediyoruz. Siirt'in adını duyurmak için dernek olarak büyük çaba içerisindeyiz ve bunu yapmaya devam edeceğiz. Bu sebeple, Antalya'da yaşayan esnaflarımızı toplayarak Siirt'e getirdik ve buradaki güzellikleri onlara gösterdik" dedi.
Son Dakika › Ekonomi › Antalyalı Esnaflar, Siirt'i Gezdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.