Bakan Şimşek: "Ortadoğu'da hepimizin içini acıtan olaylar yaşanıyor" - - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Şimşek: "Ortadoğu'da hepimizin içini acıtan olaylar yaşanıyor" -

Bakan Şimşek: "Ortadoğu\'da hepimizin içini acıtan olaylar yaşanıyor" -
23.07.2014 22:10

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Ortadoğu'da hepimizin içini acıtan olaylar yaşanıyor" dedi.

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Ortadoğu'da hepimizin içini acıtan olaylar yaşanıyor" dedi.

Gercüş Kaymakamlığınca ilçeye bağlı 50 köy muhtarı ve vatandaşlara verilen iftar programında konuşan Şimşek, Kadir Gecesinde Allah'ın herkesi affetmesini dileyerek, bu gece herkesin Ortadoğu'daki zulmün sona ermesi için dua etmesini istedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Ekonomi Bakan Şimşek: 'Ortadoğu'da hepimizin içini acıtan olaylar yaşanıyor' - - Son Dakika


Advertisement