Bezci, Ankara Esnafını Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bezci, Ankara Esnafını Ziyaret Etti

08.05.2016 11:10

Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Salih Bezci, "Ankara'yı Seviyorum" sloganıyla düzenlenen alışveriş kampanyası kapsamında esnaf ziyaretleri gerçekleştirdi.

Ankara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Salih Bezci, "Ankara'yı Seviyorum" sloganıyla düzenlenen alışveriş kampanyası kapsamında esnaf ziyaretleri gerçekleştirdi.

ATO'dan yapılan yazılı açıklamada, Bezci'nin, Ankara Alışveriş Günleri Kampanyası çerçevesinde Tunalı Hilmi Caddesi'nde ve Kızılay'da esnafı ziyaret ederek, kampanyaya destek çağrısında bulunduğu ifade edildi.

Ankara'da ticareti canlandırmak için ATO tarafından "Ankara'yı Seviyorum Alışveriş Kampanyası" düzenlendiği belirtilen açıklamada, bu kapsamda 6 Mayıs-6 Haziran tarihlerinde kredi kartı ya da banka kartı ile 25 lira ve katları tutarında alışveriş yapan herkesin 3 Mercedes CLA ve 40 Fiat Egea'nın hediye edileceği çekilişe katılmaya hak kazanacağı bildirildi.

Bezci, hediye otomobillerden birinin sergilendiği Çelikler Pasajı'nda "Anneler Günü" dolayısıyla kadın çalışan ve müşterilere karanfil hediye etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Ekonomi Bezci, Ankara Esnafını Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement