Yılın ilk yarısında yatırımcısına en fazla kazandıran emtia yüzde 29'a yakın artış kaydeden buğday olurken, şeker ise yüzde 29,2lik düşüşle yatırımcısına en fazla kaybettiren emtia olarak kayıtlara geçti
Son Dakika › Ekonomi › Emtiada İlk Yarının Kazananı Buğday Oldu, Şekerin Tadı Kaçtı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.