Karamollaoğlu, "Normalde bir memur, aylık 160 saat çalışması gerekirken, 240 saat mesai yapıyorlar. Bu fark onlara ödenmiyor. Bunların düzeltilmesi gerekiyor." dedi.
Son Dakika › Ekonomi › Karamollaoğlu: Memurlara Fazla Mesai Ücreti Ödenmeli - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.