Türkiye-AB Ekonomik Diyaloğu Yeniden Başlıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Türkiye-AB Ekonomik Diyaloğu Yeniden Başlıyor

02.04.2025 13:10

Bakan Şimşek, Türkiye-AB Yüksek Düzeyli Ekonomik Diyaloğu'nun 6 yıl aradan sonra başladığını duyurdu.

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Türkiye-AB Yüksek Düzeyli Ekonomik Diyaloğu'nun 6 yıl sonra yeniden başladığını açıkladı.

Şimşek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Türkiye-AB Yüksek Düzeyli Ekonomik Diyaloğu 6 yıl sonra yeniden başlıyor. Diyalog her iki tarafın da menfaatine olup, Avrupa Birliği'nde ekonomik bütünleşme, Türkiye'nin güçlü entegrasyonu ile daha iyi sağlanacaktır. Avrupa Birliği ile daha güçlü ve stratejik işbirliğine hazırız" ifadelerini kullandı. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika Ekonomi Türkiye-AB Ekonomik Diyaloğu Yeniden Başlıyor - Son Dakika


Advertisement