VİOP'ta Endeks Kontratı Güne Yükselişle Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

VİOP'ta Endeks Kontratı Güne Yükselişle Başladı

23.01.2015 09:35  Güncelleme: 10:05

Borsa İstanbul Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasasında Şubat vadeli BIST 30 endeksine dayalı kontrat güne yüzde 0,17 yükselişle başladı.

Borsa İstanbul Vadeli İşlem ve Opsiyon Piyasası'nda (VİOP) Şubat vadeli BIST 30 endeksine dayalı kontrat güne yüzde 0,17 yükselişle başladı.

Açılışta en düşük 114.500 puanı gören endeks kontratı, şu dakikalarda önceki kapanışın 200 puan üzerinde 114.675 puan seviyelerinde dengelendi. Endeks kontratı, dün en düşük 112.750 puanı görmüş ve gün boyu yükseliş eğilimini devam ettirerek günü yüzde 0,57 artışla 114.475 puandan tamamlamıştı.

Analistler, teknik olarak endeks kontratında 115.000 puanın direnç olarak izleneceğini belirterek, olası düşüşlerde ise 110.000 seviyesine kadar önemli bir destek olmadığına dikkati çekiyor. - İstanbul

Kaynak: AA

Son Dakika Ekonomi VİOP'ta Endeks Kontratı Güne Yükselişle Başladı - Son Dakika


Advertisement