Aksaray'da Ziraat Odası ve Tarım Müdürlüğü Ekipleri Aynı Çatı Altında Çiftçilere Hizmet Veriyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aksaray'da Ziraat Odası ve Tarım Müdürlüğü Ekipleri Aynı Çatı Altında Çiftçilere Hizmet Veriyor

17.10.2017 14:30

Aksaray'da ziraat odası ve tarım müdürlüğü ekipleri aynı çatı altında çiftçilere hizmet veriyor Aksaray'da çiftçilerin kolaylıkla işlerini yapabilmeleri için Ziraat Odası Başkanlığı ve Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü ekipleri aynı çatı altında çiftçilere hizmet veriyorAKSARAY -...

Aksaray'da ziraat odası ve tarım müdürlüğü ekipleri aynı çatı altında çiftçilere hizmet veriyor

Aksaray'da çiftçilerin kolaylıkla işlerini yapabilmeleri için Ziraat Odası Başkanlığı ve Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü ekipleri aynı çatı altında çiftçilere hizmet veriyor

AKSARAY - Aksaray'da 2017-2018 Çiftçi Kayıt Sistemi kayıtlarında çiftçilerin işlerini kolaylaştırmak adına önemli önemli bir adım atan Ziraat Odası Başkanlığı ve Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü, çiftçilerin kurum kurum gezmemesi için Ziraat Odası ve Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü'nü birleştirdi.

Ziraat Odası'na kayıt ve diğer işlemleri için gelen çiftçiler 3 kilometre uzaklıktaki Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü'ne kadar gitmeden tüm işlemlerini tek çatı altında kolaylıkla kısa sürede yaptırıyor. İki kurumun yaptığı bu uygulama ÇKS kayıt süresince devam edecek. Çiftçilerin 2 kurum arasında adeta mekik dokuduğunu, bazen evrakların eksik olduğunu ve üreticilerin defalarca kurumlar arasında gidip gelmek zorunda kaldığını ifade eden Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, "2017-2018 yılının ÇKS'si başladı. Yaklaşık 3 yıldır tarım il müdürlüğüyle birlikte eli nasırlı üreticilerimize, çiftçilerimize yerinde hizmet vermeye devam ediyoruz. Tabi tarım müdürlüğümüz ve ziraat odamızın mesafesi yaklaşık 3 kilometre olduğu için ÇKS yaptıran çiftçilerimizin de 50 yaş üzeri olması nedeniyle üreticilerimiz sıkıntı çekmesin, sadece bir kurumda işi bitsin diye tarım il müdürlüğümüzle birlikte istişare ettik ve tarım müdürlüğünde çalışan arkadaşlarımızı ziraat odasında misafir ederek 2 kurumu bir çatı altında birleştirdik. Özellikle üreten kesim rahat etsin diye burada hizmet vereceğiz. Aksaray valimiz Aykut Pekmez'e teşekkür ediyoruz" dedi.

Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Bestami Zabun ise, "Buradaki amacımız çiftçilerimize hizmet etmek, onlara kolaylık sağlamak, ayaklarına kadar hizmet sunmaktır. Çünkü 3 kilometrelik bir mesafede buradan çiftçi kayıt belgesini alıp tekrar bizim il müdürlüğümüze gelmeleri, orada dosyayı teslim etmeleri meşakkat. Bu sıkıntıyı ortadan kaldırmak amacıyla burada dosya alımını gerçekleştiriyoruz" dedi.

ÇKS yaptırmak için sıra bekleyen çiftçiler ise hizmetten dolayı teşekkür etti.

Kaynak: İHA

Son Dakika Genel Aksaray'da Ziraat Odası ve Tarım Müdürlüğü Ekipleri Aynı Çatı Altında Çiftçilere Hizmet Veriyor - Son Dakika


Advertisement