112 Acil'i Gereksiz Meşgul Etmeyin" - Son Dakika
Son Dakika Logo

112 Acil'i Gereksiz Meşgul Etmeyin"

25.01.2018 15:18

Kırklareli Sağlık Müdürü Çiğdem Cerit, 112 Acil Çağrı hattının gereksiz meşgul edilmemesi gerektiğini söyledi.

Kırklareli Sağlık Müdürü Çiğdem Cerit, 112 Acil Çağrı hattının gereksiz meşgul edilmemesi gerektiğini söyledi.

Cerit, AA muhabirin yaptığı açıklamada, 112 Acil Çağrı hattının, hayati tehlike oluşturan durumlarda ulaşılması gereken tek hat olduğunu belirtti.

Bu nedenle bu hattın meşgul edilmemesi gerektiğine işaret eden Cerit, şunları kaydetti:

"Bu konuda vatandaşlarımızdan, çocuklarımızdan ve gençlerimizden rica ediyorum. Bu hattın gereksiz yere meşgul edilmesini arzu etmiyoruz çünkü saniyeler içerisinde komuta kontrol merkezinden ambulanslarımızı vakaların olduğu yere yönlendiriyoruz. Acil durumda 1 dakika bile gecikme bize saatler kadar gelebiliyor."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel 112 Acil'i Gereksiz Meşgul Etmeyin' - Son Dakika


Advertisement