Sercan SAPANATAN, BAKÜ-DHA
Azerbaycan'da düzenlenen 1. Avrupa Oyunları kadınlar serbest stil güreşte ikinci gün karşılaşmalarında mindere çıkan 4 Türk sporcudan 3'ü akşam saatlerinde bronz madalya kazanmak için mindere çıkacak.
Sabah saatlerinde yapılan ilk tur müsabakalarında Türkiye adına kadınlar serbest stil de mindere çıkan 53 kg'da Merve Kengel, 58 kg'da Elif Jale Yeşilırmak ve 75 kg'da Yasemin Adar bronz madalya kazanmak için TSİ 17.00'den itibaren mindere çıkacak.
Kadılar serbest stil de gündüz karşılaşmalarında mindere çıkan 63 kg'da Buse Tosun ise Belaruslu güreşçi Maryia Mamashuk'a 3-1 yenilerek elendi.
Son Dakika › Güncel › 3 Türk Güreşçi Bronz Madalya İçin Mindere Çıkacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.