Koronavirüsle mücadele kapsamında İstanbul'unda aralarında bulunduğu 15 ilde dört gün boyunca sokağa çıkma yasağı getirilmişti. Gece 00.00 itibariyle biten yasağın ardından İstanbullular sabah saatlerinde işlerine gitmek için evlerinden çıkarak yola koyuldu. Haftanın ilk iş gününde toplu taşıma kullanan vatandaşların maskelerini ve eldivenlerini takarak yolculuk ettiği görüldü.Özel halk otobüsleri ve metrobüsler koltuk sayısının yarısı kadar yolcu alırken, otobüse binemeyen vatandaşların bir sonraki otobüsü beklediği görüldü.
- İstanbulSon Dakika › Güncel › 4 GÜNLÜK YASAĞIN ARDINDAN İSTANBUL'DA TOPLU ULAŞIM (1) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.