- Aç kalan domuz sürüsü şehir merkezine indi
ELAZIĞ - Elazığ'da, aç kalan domuz sürüsü, yiyecek aramak için şehir merkezine kadar indi.
Dağlık alanda yiyecek bulmakta zorluk çeken yaban hayvanları, şehir merkezine inmeye devam ediyor. Merkezde bulunan Zafran Mahallesinde görülen domuz sürüsünün, evlerin kapışa kadar geldiği görüldü. Grup halinde merkeze kadar inerek yiyecek arayan domuz sürüsü, bir vatandaşın cep telefonu kamerası ile kaydedildi.
Son Dakika › Güncel › Aç kalan domuz sürüsü şehir merkezine indi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.