Adıyaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2'si çocuk 4 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Bahçelievler Mahallesi'nde üç katlı evin ikinci katında ikamet eden Fatma (35), Ebubekir (4) ve Zeynep (1) Ünsal ile Aysel Yavuz (39) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Sağlık ekiplerince Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan 4 kişinin durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Adıyaman'da 4 kişi karbonmonoksitten zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.