Alkol Aldıktan Sonra Yattı, Kalp Krizi Sonucu Hayatını Kaybetti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Alkol Aldıktan Sonra Yattı, Kalp Krizi Sonucu Hayatını Kaybetti

24.08.2015 14:05

Eskişehir’de, arkadaşı ile birlikte alkol aldıktan sonra yatan bir kişi, kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Eskişehir'de, arkadaşı ile birlikte alkol aldıktan sonra yatan bir kişi, kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Olay, Tepebaşı ilçesi Yukarısöğütönü mahallesinde meydana geldi. Önceki gece arkadaşı C.A. ile alkol alan İ.Ö., sabah kalktığında ise arkadaşının yerde yüzüstü hareketsiz yattığını ve olay yerinde hayatını kaybettiğini jandarma ekiplerine bildirdi. Cenazesi hastane morguna kaldırılarak otopsisi yapılan şahsın, kalp krizine bağlı olarak eceli ile vefat ettiği tespit edildi. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Alkol Aldıktan Sonra Yattı, Kalp Krizi Sonucu Hayatını Kaybetti - Son Dakika


Advertisement