Altındağ'daki Önder Kadın Eğitim ve Kültür Merkezi üyeleri, Dışkapı Hastanesi Onkoloji Servisinde kanser tedavisi gören çocukları ziyaret etti.
Altındağ Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, ziyaret tedavi gören çocuklar ve ailelerine moral vermek amacıyla gerçekleştirildi.
İki palyaço eşliğinde servisi ziyaret eden grup, çocuklara balon hediye etti.
Çocuklara ve ailelere değişik bir gün yaşatmak istediklerini ve çocukların "bir gülüşü için el ele verdiklerini" ifade eden ziyaretçiler, çocuklara desteklerinin süreceğini dile getirdi.
Son Dakika › Güncel › Altındağlı Kadınlardan Çocuklara Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.