Adana'da ameliyat olan yaşlı kadın, oturduğu binada asansör olmayınca itfaiye ekipleri tarafından dördüncü kattaki evine çıkartıldı.
Alınan bilgiye göre, olay, Seyhan ilçesine bağlı Yeşiloba Mahallesi, Hacı Sabancı Sitesi'nde meydana geldi. Emişe Doğma (65), geçtiğimiz gün ameliyat oldu. Yaşlı kadın ameliyattan sonra çocukları tarafından binaya getirildi ancak 4'üncü kattaki evine çıkamadı. Çocukları ise çareyi Adana Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı itfaiye ekiplerinden yardım istemekte buldu.
Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yaşlı kadını sedye ile evine kadar çıkarttı. - ADANA
Son Dakika › Güncel › Ameliyat Olan Yaşlı Kadını Evine İtfaiye Çıkarttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.