Antalya Emniyet Müdürlüğü, şüpheli kişilere yönelik asayiş uygulaması yaptı.
Antalya Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Döşemealtı, Kepez ve Konyaaltı ilçelerinde yapılan asayiş denetimlerinde, aralarında yabancı uyrukluların da yer aldığı şüpheli değerlendirilen 162 kişi ile 34 araç denetlendi.
Yapılan kimlik kontrolleri ve denetimlerde herhangi bir suç unsuruna rastlanmadı.
Son Dakika › Güncel › Antalya'da Asayiş Uygulaması Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.