Antalya'da Asayiş Uygulaması Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antalya'da Asayiş Uygulaması Yapıldı

21.05.2018 15:33

Antalya Emniyet Müdürlüğü, şüpheli kişilere yönelik asayiş uygulaması yaptı.

Antalya Emniyet Müdürlüğü, şüpheli kişilere yönelik asayiş uygulaması yaptı.

Antalya Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Döşemealtı, Kepez ve Konyaaltı ilçelerinde yapılan asayiş denetimlerinde, aralarında yabancı uyrukluların da yer aldığı şüpheli değerlendirilen 162 kişi ile 34 araç denetlendi.

Yapılan kimlik kontrolleri ve denetimlerde herhangi bir suç unsuruna rastlanmadı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Antalya'da Asayiş Uygulaması Yapıldı - Son Dakika


Advertisement