Aydın: "Ocağı yanmayan sobası tütmeyen ev kalmayacak" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aydın: "Ocağı yanmayan sobası tütmeyen ev kalmayacak"

Aydın: "Ocağı yanmayan sobası tütmeyen ev kalmayacak"
18.05.2020 15:19

Yenişehir Belediyesi, ilçeeki 65 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olan 152 hanenin sıcak yemeğini kapısına kadar götürdü.

Yenişehir Belediyesi, ilçeeki 65 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olan 152 hanenin sıcak yemeğini kapısına kadar götürdü.

Korona virüsü mücadele çalışmaları kapsamında 65 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşların bulunduğu 152 haneye kısıtlama süresince 8 bin 528 kap sıcak yemek dağıtımı Yenişehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü tarafından gerçekleştirildi. Belediye Başkanı Davut Aydın, "Göreve başladığım ilk günde verdiğim söz üzerine ocağı yanmayan, sobası tütmeyen hiçbir hanemiz ve vatandaşımız kalmayacaktır" diye konuştu. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Aydın: 'Ocağı yanmayan sobası tütmeyen ev kalmayacak' - Son Dakika


Advertisement