Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Antalya'nın Alanya ilçesinde lise öğrencileriyle futbol maçı yaptı.
Alanya ilçesinde dün ziyaret ve açılışlara katılan Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, daha önce söz verdiği Alanya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileriyle futbol maçı yaptı. Karşılaşmayı Çavuşoğlu'nun bulunduğu takım kazandı. - ANTALYA
Son Dakika › Güncel › Bakan Çavuşoğlu, Lise Öğrencileriyle Futbol Maçı Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.