Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, 3 Haziran Dünya Bisiklet Günü'nü kutladı.
Bakan Özhaseki, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, yeşil çevre, temiz hava, sağlıklı nesiller hedefiyle bisiklet ve yeşil yürüyüş yolları yapmaya devam ettiklerini vurguladı.
Türkiye genelinde, 1671 kilometre bisiklet yolu, 420 kilometre yeşil yürüyüş yolu yaptıklarını belirten Özhaseki, Dünya Bisiklet Günü'nü kutladı.
Son Dakika › Güncel › Bakan Özhaseki, Dünya Bisiklet Günü'nü kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.