
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, bir haftalık ara tatilin ardından bir kez daha ekran karşısında ders başı yapıldığını belirtti.
Selçuk, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
"Bir haftalık ara tatilin ardından bir kez daha ekran karşısında ders başı yapıyoruz. Okullarda buluşacağımız günlerimiz olacak eskisi gibi, özlediğimiz her şeye yeniden kavuşacağız. Şimdi az daha sabır, çok daha dikkat, çok daha tedbir."
Son Dakika › Güncel › Bakan Selçuk: 'Ara tatilin ardından bir kez daha ekran karşısında ders başı yapıyoruz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.